Informatie voor organisaties en cultuurmakers

Informatie over het subsidieloket, de cultuurcoach en ondersteuning voor vrijwilligers in de kunst en cultuur sector.

• Cultuurcoach

De cultuurcoach stimuleert samenwerkingen in het culturele veld. Ook maakt de cultuurcoach het culturele aanbod inzichtelijker.

• Kunsttentoonstelling gemeentehuis

De publiekshal van het gemeentehuis wordt gebruikt voor kunsttentoonstellingen. Kunstenaars kunnen hier op uitnodiging hun werk laten zien. Inwoners kunnen het gratis bekijken.

• Vrijwilligersondersteuning

Bekijk het online platform Westerveldvoorelkaar. Een platform waar hulpvragen uitgezet en opgepakt kunnen worden. Of sluit een vrijwilligersverzekering af.

• Aanmelden cultuurgids en online culturele aanbod

Bent u een nieuwe cultuurmaker in de gemeente Westerveld? Dan willen we u vragen contact op te nemen met de cultuurcoach.