Hulp bij deze website

Heeft u hulp nodig bij het gebruik van deze website? Hier vindt u informatie over geschikte browsers, het afdrukken van webpagina's, pdf-bestanden, DigiD en online betalen.

U kunt op verschillende manieren gebruik maken van deze website. 

Browsers

De website van de gemeente Westerveld is geschikt voor alle moderne internet browsers, zoals Firefox, Chrome, Edge en Safari. Wij raden u aan uw internetbrowser altijd actueel te houden door de laatste versies te installeren.

Afdrukken

Alle informatieve pagina's op deze website zijn voorzien van een afdrukfunctie. U kunt pagina's afdrukken door op de link 'Print pagina' te klikken, onderaan de tekst of via het menu van uw browser. De webpagina's worden in een aangepast formaat afgedrukt.

Pdf-bestanden bekijken

De pdf-bestanden die op de website worden aangeboden, kunt u openen met het het programma Adobe Acrobat Reader of iets soortgelijks.

Gebruik van DigiD

Voor een aantal online diensten is het gebruik van DigiD vereist. Met uw persoonlijke DigiD-inlogcode kunt u zich identificeren op websites van de overheid. Zo weten overheidsinstellingen dat ze echt met u te maken hebben en wordt mogelijke fraude met uw persoonsgegevens voorkomen.

Bekijk de pagina over het gebruik en het aanvragen van DigiD of ga naar www.digid.nl.

Online betalen

U kunt bij de gemeente Westerveld voor een aantal producten direct afrekenen met behulp van iDEAL. U hoeft dan niet meer naar het gemeentehuis te komen. Met iDEAL kunt u direct betalen in de vertrouwde omgeving voor internetbankieren van uw eigen bank, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankier kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Om te garanderen dat u veilig kunt betalen, is de verbinding beveiligd met behulp van SSL (Secure Socket Layer). Dit is de meest toegepaste beveiligingsmethode en zorgt ervoor dat uw gegevens niet kunnen worden onderschept door derden.

Lukt het niet?

De online betaling kan mislukken, omdat de ingevulde gegevens niet kloppen, u misschien te weinig saldo hebt of u zelf de betaling annuleert. In dat geval wordt er dus geen bedrag bij u afgeschreven en wordt het door u aangevraagde product ook niet geleverd. Wanneer u problemen heeft met de online betaling, controleer dan uw eigen beveiligings- of browserinstellingen.