Wijzer met je geld in Westerveld

Heeft u geen inkomen, of heeft u een laag inkomen? Dan kan het zijn dat u weinig geld heeft voor bijvoorbeeld een sportvereniging, zwemlessen of andere kosten waarvoor u niet kunt sparen. De gemeente Westerveld vindt het belangrijk dat iedereen kan meedoen in de samenleving. Hieronder staan alle regelingen voor inwoners met een laag inkomen in de gemeente Westerveld.

Iedereen wijzer omgaan met geld

Wijzer omgaan met geld, dat hebben de samenwerkende partners en de gemeente Westerveld voor ogen. Voor mensen die van weinig geld moeten rondkomen heeft de gemeente Westerveld verschillende regelingen. Te weinig mensen weten dat ze hier gebruik van kunnen maken. Hieronder hebben we de regelingen op een rijtje gezet. In de folder Wijzer met je geld in Westerveld vindt u ook alle informatie over bijvoorbeeld armoedepreventie of kindregelingen.