Augustus 2024

Nieuwsberichten uit de maand augustus 2024.

• Inloopbijeenkomst: uitbreiding bedrijventerrein Oeveraseweg in Havelte

De gemeente wil graag het bedrijventerrein Oeveraseweg aan de zuidkant uitbreiden. We willen daar nieuwe bedrijfskavels uitgeven. Daarom organiseren we op donderdag 26 september tussen 18.00 en 20.00 uur een inloopbijeenkomst in het gemeentehuis. We horen tijdens de bijeenkomst graag wat u van deze plannen vindt. U kunt tussen 18.00 en 20.00 uur binnenlopen wanneer het u uitkomt.

• Afsluiting trambaan (fietspad Havelte-Meppel)

De storm die zaterdagavond over Nederland trok, heeft ook in Westerveld voor schade gezorgd. Vooral in het gebied rondom Havelte heeft de wind behoorlijk huisgehouden.

• Cursus ‘In Balans’ dit najaar van start in Diever, Dwingeloo en Vledder

Bent u onzeker op de been of al wel eens gevallen? Dan is de cursus ‘In Balans’ misschien iets voor u! Kom vrijblijvend naar één van de informatiebijeenkomsten waar de Beweegcoaches en een fysiotherapeut u meer vertellen over de inhoud van de cursus.