Verlaag uw energierekening met gratis subsidie

Woont u in Drenthe? Bent u eigenaar van uw woning? En wilt u verduurzamen en direct besparen? Vraag dan subsidie van de gemeente en de provincie aan! De gemeente en de provincie bieden allebei een subsidie van maximaal € 2.500. Deze kunt u gebruiken voor energiebesparende isolatiemaatregelen zoals vloerisolatie en dakisolatie.

Subsidie van de gemeente:

Subsidie van de provincie:

Valt u onder de eerste inkomensgrens en dus ook onder de tweede, dan kunt u beide subsidies aanvragen.

Let op: wees er op tijd bij. Beide subsidieregelingen zijn eindig. Zodra een subsidiepot leeg is kan de betreffende subsidie niet meer worden aangevraagd.

Isoleren

Isoleren zorgt voor een lagere energierekening en prettiger woonomstandigheden. Uw huis blijft ’s winters warmer en ’s zomers koeler. Isolatie is altijd de beste eerste stap richting energiebesparing.

Het Drents Energieloket helpt

Heeft u vragen of wilt u meer weten over isoleren en uw mogelijkheden, dan kunt u terecht bij het Drents Energieloket. Er zijn namelijk nog veel meer regelingen die kunnen helpen bij het verduurzamen van uw woning.