Oktober 2024

Nieuwsberichten uit de maand oktober 2024.

• Wethouders in gesprek met inwoners in Maand van Ontmoeting

De jaarlijkse Week tegen Eenzaamheid maakt in de gemeente Westerveld plaats voor een Maand van Ontmoeting. Daarin vinden verspreid over een langere periode meerdere activiteiten plaats waarbij inwoners elkaar kunnen ontmoeten.

• Burgemeester maakt kennis met inwoners

Burgemeester Jouke Spoelstra maakt graag kennis met de inwoners van Westerveld en de vele verenigingen, instellingen, organisaties en bedrijven die de gemeente rijk is. Daarom gaat hij op dorpentour.

• Politieke avond Westerveld 15 oktober 2024

Op dinsdag 15 oktober 2024 om 20.00 uur vindt er een voorbereidende Politieke avond Westerveld plaats.

• Politieke avond Westerveld 8 oktober 2024

Op dinsdag 8 oktober 2024 om 20.00 uur vindt er een voorbereidende Politieke avond Westerveld plaats.

• Inloopbijeenkomst revitalisering Johannes Post Kazerne (JPK)

Defensie gaat de Johannes Postkazerne (JPK) revitaliseren. Dat wil zeggen dat verouderde gebouwen gerenoveerd of vervangen worden. Voor de Johannes Postkazerne betekent dit dat de kazerne gerevitaliseerd moet zijn voor 2031, zodat het als thuisbasis kan blijven dienen voor de Gemechaniseerde Brigade. Defensie doet dit niet alleen maar samen met haar regiopartners: de gemeenten Steenwijkerland en Westerveld en de provincies Overijssel en Drenthe.